İsviçre’nin Buergenstock kentinde düzenlenen üçlü toplantıda ABD, İran ve Katar temsilcileri, Lübnan’daki ateşkesin sürdürülmesi ve bölgesel güvenliğe ilişkin hassas konuları görüşüyor. Zirve, Lucerne Gölü çevresindeki tesislerde, yoğun güvenlik önlemleri altında başladı. Görüşmelerin amacı, iki ülke arasındaki çatışmayı kalıcı barışa dönüştürmek olarak açıklanırken, tartışmaların merkezinde Hürmüz Boğazı’nın durumu ve nükleer meseleler...
Türkiye’de günlük doğal gaz tüketimi rekoru kırdı
Boru Hatları ile Petrol Taşıma AŞ’nin (BOTAŞ) X hesabından yapılan paylaşımda, “BOTAŞ’tan bir rekor daha! 7 Şubat 2025 tarihinde 300 milyon metreküp doğal gaz tüketimi ile Türkiye rekoru kırıldı.” ifadelerine yer verildi.

Paylaşımda, daha önceki rekorun günlük 288 milyon metreküp doğal gaz tüketimiyle 19 Ocak 2022 tarihinde kırıldığı hatırlatıldı.
Bir Yorum Yazın
Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum