İran ile ABD arasındaki barış müzakerelerinde yeni bir aksama kaydedildi; Tahran, Washington ile yürütülen mesaj trafiğini geçici olarak durduğunu açıkladı. Buna rağmen taraflar arası dolaylı iletişim kanallarının tamamen kapanmadığı ve görüşmelerin hâlâ bazı düzeylerde değerlendirildiği bildiriliyor. Mehr Haber Ajansı kaynaklı habere göre, üzerinde çalışılan anlaşma taslağı halen Tahran’daki yetkililerce inceleniyor...
Kuveyt’in Petrol İhracatı Sıfıra Düştü
İran ile yaşanan çatışmaların ardından, 40 gün sonunda ilan edilen ateşkes ve devam eden Hürmüz Boğazı’ndaki ablukayla birlikte Körfez ülkeleri büyük bir belirsizlik ve zorluk içinde kalmaya devam ediyor. “TankerTrackers” sosyal medya hesabı, Hürmüz Boğazı’nın kapatılmasının sonucunda Kuveyt’in ham petrol ihracatının Nisan 2026 itibariyle sıfıra inmiş olduğunu duyurdu. Bu durum, küresel petrol ticaretinde ciddi anlamda etkiler yaratmaya başladı.
Bir Yorum Yazın
Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum